Reklamace
Místo a způsob uplatnění reklamace
Zákazník je oprávněn uplatnit reklamaci zboží online prostřednictvím reklamačního formuláře dodavatele uvedeného na této stránce, a to vždy do 24 hodin od převzetí zboží.
V reklamačním formuláři je zákazník povinen vyplnit veškerá povinná pole, mezi něž patří: kód zákazníka, emailová adresa, telefonní kontakt, číslo faktury, druh zboží, počet kusů a důvod reklamace.
V případě reklamace kvality zboží je zákazník rovněž povinen do reklamačního formuláře vložit zřetelně viditelnou fotografii reklamovaného zboží. Reklamace dodaného a nedodaného zboží je možná uplatnit pouze s podepsanou originální fakturou k danému zboží. Zákazník je povinen si zkontrolovat dodané zboží ihned v místě převzetí s pověřeným zaměstnancem St. Gabriel s.r.o. Bez podepsané faktury, nebude tato reklamace uznána. Reklamace kvality A2 a B1 neuznáváme.