Reklamace

Proces reklamace.

Místo a způsob uplatnění reklamace

Zákazník je oprávněn uplatnit reklamaci zboží online prostřednictvím reklamačního formuláře dodavatele uvedeného na této stránce, a to vždy do 24 hodin od převzetí zboží.

V reklamačním formuláři je zákazník povinen vyplnit veškerá povinná pole, mezi něž patří: kód zákazníka, emailová adresa, telefonní kontakt, číslo faktury, druh zboží, počet kusů a důvod reklamace.
V případě reklamace kvality zboží je zákazník rovněž povinen do reklamačního formuláře vložit zřetelně viditelnou fotografii reklamovaného zboží. Reklamace dodaného a nedodaného zboží je možná uplatnit pouze s podepsanou originální fakturou k danému zboží. Zákazník je povinen si zkontrolovat dodané zboží ihned v místě převzetí s pověřeným zaměstnancem St. Gabriel s.r.o. Bez podepsané faktury, nebude tato reklamace uznána. Reklamace kvality A2 a B1 neuznáváme.
Fotografie 1.
Uploading...
fileuploaded.jpg
Nahrávání selhalo. Maximální velikost souborů je 10 MB.
Fotografie 2.
Uploading...
fileuploaded.jpg
Nahrávání selhalo. Maximální velikost souborů je 10 MB.
Fotografie 3.
Uploading...
fileuploaded.jpg
Nahrávání selhalo. Maximální velikost souborů je 10 MB.
Děkujeme.
Něco se nepovedlo...